سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز. ما سعی کرده ایم که وبلاگ جامعی را در اختیار شما قرار دهیم و با یاری خداوند بتوانیم بندگانش را شاد کنیم.امیدواریم از وبلاگ لذت ببر
تاریخ :
نویسنده : صالح رستگار

نام متداول: روباه قرمز

نام علمی: Vulpes vulpes

نوع: پستانداران

رژیم غذایی: Omnivore

میانگین طول عمر در حیات وحش: ۲ تا ۴ سال

اندازه: سر و بدن: ۱۸ تا ۳۳.۷۵ اینچ؛ دم: ۱۲ تا ۲۱.۷۵ اینچ

وزن: ۶.۵ تا ۲۴ پوند

............................................................................................

روباه‌ها قرمز در بسیاری از زیستگاه‌های طبیعی از جمله جنگل‌ها، علفزارها، کوه‌ها و بیابان‌ها زندگی می‌کنند. آن‌ها همچنین بخوبی با محیط‌های انسانی مانند مزارع، مناطق حومه شهرها و حتی جوامع بزرگ سازگار می‌شوند. این تدبیر fox's، شهرت افسانه‌ای را به خاطر زیرکی و زیرکی به دست آورده‌است.

رفتار و ارتباط

روباه‌ها قرمز، شکارچیان منزوی هستند که از جوندگان، خرگوش‌ها، پرنده‌ها و دیگر بازی‌های کوچک تغذیه می‌کنند، اما رژیم غذایی آن‌ها می‌تواند به اندازه زیستگاه خانگی آن‌ها انعطاف‌پذیر باشد. Foxes میوه و سبزیجات، ماهی، قورباغه و حتی کرم خواهند خورد. اگر در میان انسان‌ها زندگی کنید، روباه‌ها صرف غذا و غذای حیوانات خانگی خواهند شد.

مانند a، دم ضخیم fox's به تعادل خود کمک می‌کند، اما استفاده‌های دیگری نیز دارد. روباه از دم خود (یا برس) به عنوان یک پوشش گرم در هوای سرد استفاده می‌کند و یک پرچم سیگنال برای ارتباط با روباه‌ها دیگر دارد.

Foxes همچنین با ایجاد بوی عطر و ادرار بر روی درختان یا سنگ‌ها به یکدیگر علامت می‌دهند تا حضورشان را اعلام کنند.

تولید مثل:

در زمستان روباه‌ها به جفت خود می‌رسند. The (ماده) به طور معمول یک آشغال از ۲ تا ۱۲ توله را به دنیا می‌آورد. در هنگام تولد، روباه‌ها قرمز یا خاکستری هستند. یک کت قرمز جدید معمولاً تا پایان ماه اول رشد می‌کند اما بعضی از روباه‌ها قرمز، طلایی، قرمز مایل به قرمز، نقره‌ای یا حتی سیاه هستند. هر دو والدین در تابستان قبل از اینکه بتوانند در پاییز به تنهایی خود را کنترل کنند، از جوانان خود مراقبت می‌کنند.

روباه قرمز به طور گسترده شکار می‌شوند اما گاهی به عنوان آفت‌های مخرب و یا carriers مکرر هاری کشته می‌شوند.

منبع:www.nationalgeographic.com


|
امتیاز مطلب :
|
تعداد امتیازدهندگان :
|
مجموع امتیاز :

آخرین مطالب

/
سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز.به وبلاگ من خوش آمدید.من همیشه سعی کرده ام که با یاری خداوند بتوانم سهمی در شاد کردن مردم جهان داشته باشم.امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید.